Xploder / Pba bowling 2001

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Xploder / Pba bowling 2001

Postby Robert » 14 Dec 2003, 20:09:50

<font color=\"red\"><b>1)Bootdiscs</b></font id=\"red\">
Het viel mij op dat er nogsteeds veel mede dc\'ers zijn die elke keer weer lopen te kloten met foute bootdiscs etc. Dit is ongetwijfeld de zoveelste keer dat ik de link verspreid waar je de ultieme bootcd kan downloaden.

<b>Xploder/DCx demo</b> (legaal)
***
<i>hoe je \'m moet branden etc staat allemaal in de bijgeleverde faq</i>

mocht je geen brander hebben, stuur ik de bootdisc op voor €4,- inc verzend/verpak kosten.

<font color=\"red\"><b>2)PBA Bowling 2001</b></font id=\"red\">
Al weer een lange tijd terug had ik een topic geplaats over de game \'pba bowling 2001\' dat deze nooit uitgebrachte game geript was en op het internet verspreid had. Vervolgens vond eigenlijk niemand het interesant, en vanuit het niets wil \'men\' \'m. Deze game kan zelfs online gespeeld worden (JA! serieus) <b>LETOP: werkt alleen op USA dreamcast, en waarschijnlijk ook op gechipte</b>

mocht je geen brander hebben, of de iso nergens kunnen vinden. stuur ik de game op voor €4,- inc verzend/verpak kosten.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby obiwan » 14 Dec 2003, 20:18:54

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br /><font color=\"red\"><b>1)Bootdiscs</b></font id=\"red\">
Het viel mij op dat er nogsteeds veel mede dc\'ers zijn die elke keer weer lopen te kloten met foute bootdiscs etc. Dit is ongetwijfeld de zoveelste keer dat ik de link verspreid waar je de ultieme bootcd kan downloaden.

<b>Xploder/DCx demo</b> (legaal)
http://www.xs4all.nl/~zizzo/files/xploder.zip
<i>hoe je \'m moet branden etc staat allemaal in de bijgeleverde faq</i>

mocht je geen brander hebben, stuur ik de bootdisc op voor €4,- inc verzend/verpak kosten.

<font color=\"red\"><b>2)PBA Bowling 2001</b></font id=\"red\">
Al weer een lange tijd terug had ik een topic geplaats over de game \'pba bowling 2001\' dat deze nooit uitgebrachte game geript was en op het internet verspreid had. Vervolgens vond eigenlijk niemand het interesant, en vanuit het niets wil \'men\' \'m. Deze game kan zelfs online gespeeld worden (JA! serieus) <b>LETOP: werkt alleen op USA dreamcast, en waarschijnlijk ook op gechipte</b>

mocht je geen brander hebben, of de iso nergens kunnen vinden. stuur ik de game op voor €4,- inc verzend/verpak kosten.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


robert weet je toevallig de link voor videodvx of weet ik veel hoe hij heet want ik ken hem zo weg branden dat is geen probleem maar ken hem niet vinden snik snik lol
obiwan
 
Posts: 3100
Joined: 29 May 2001, 19:07:15
Location: Netherlands

Postby Robert » 14 Dec 2003, 20:27:29

bedoel je deze: http://homebrew.dcemulation.com/dcdivx.htm
(op die pagina staan links naar heel veel mediaplayers voor de dc)
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby obiwan » 14 Dec 2003, 20:34:14

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br />bedoel je deze: http://homebrew.dcemulation.com/dcdivx.htm
(op die pagina staan links naar heel veel mediaplayers voor de dc)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

wat is de beste ?
obiwan
 
Posts: 3100
Joined: 29 May 2001, 19:07:15
Location: Netherlands

Postby Robert » 14 Dec 2003, 20:47:01

geen id srry, ik gebruik die programma\'s niet voor me dc.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby obiwan » 14 Dec 2003, 20:50:04

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br />geen id srry, ik gebruik die programma\'s niet voor me dc.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

maakt niet uit in ieder geval bedankt probeer ze gewoon allemaal uit lol
obiwan
 
Posts: 3100
Joined: 29 May 2001, 19:07:15
Location: Netherlands

Postby BOP » 14 Dec 2003, 21:19:08

Is het spel (PBA Bowling 2001) een beetje leuk om te spelen dan? Kun je een impressie van de gameplay geven ofzo? Heb je het spel ook online gespeeld?
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby Joohan De Poohan » 15 Dec 2003, 10:33:50

Ow, thanx... Maar pre-prods sharen is geen probleem?
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby Panzer » 21 Jul 2004, 20:27:07

Heb een patch gevonden die het mogelijk maakt hem ook op een PAL machine te spelen, kan iemand ff een link geven naar de iso??
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Robert » 21 Jul 2004, 20:36:13

zo damn dit is een oude topic, ik heb die vernieuwde PBA Bowling ook... moet hem alleen nog testen/branden maar ik heb geen link voor te downloaden srry.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland


Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 47 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group