Vernieuwd: Elite Users Lijst

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Robert » 31 Dec 2003, 13:23:37

obiwan, waarom heb ik jou er niet tussen gezet? omdat je al in de \'trust list\' staat. ik wist niet of die 2 al in de trust list stonden.. maar ze zijn iig redelijk nieuwe members in zo\'n geval post ik het dus wel. heb de afgelopentijd flink gehandeld hier, maar niet na elke succesvolle deal het hier gepost omdat de meeste al aangekaart staan als trusted.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby obiwan » 31 Dec 2003, 15:06:58

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br />obiwan, waarom heb ik jou er niet tussen gezet? omdat je al in de \'trust list\' staat. ik wist niet of die 2 al in de trust list stonden.. maar ze zijn iig redelijk nieuwe members in zo\'n geval post ik het dus wel. heb de afgelopentijd flink gehandeld hier, maar niet na elke succesvolle deal het hier gepost omdat de meeste al aangekaart staan als trusted.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ok np m8
obiwan
 
Posts: 3100
Joined: 29 May 2001, 19:07:15
Location: Netherlands

Postby obiwan » 01 Jan 2004, 15:16:19

gisteren nog handel met dreamcast rulez en perfect verlopen en gezellig lol
obiwan
 
Posts: 3100
Joined: 29 May 2001, 19:07:15
Location: Netherlands

Postby BDT » 02 Jan 2004, 13:06:10

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Joohan De Poohan</i>
Met <b>Lan Di</b> [:(!] had ik afgesproken om te ruilen. Alleen toen ik de spullen opgestuurd had liet ie doodleuk weten niet te willen ruilen. Verder wilde hij het geld wel overmaken, maar hij maakt ook doodleuk niet het hele bedrag over! Zolang ik het geld niet binnen heb krijgt ie negatieve feedback!!!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Itz da return of Judge Dreadd nu ook wel Joohan De Poohan genaamt.

Hier konden we op wachten natuurlijk.

Hij heeft meerdere mensen opgelicht in het verleden en ik hoop dat ik daar mensen tegen kan beschermen nu......
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Lan Di » 02 Jan 2004, 13:16:54

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Joohan De Poohan</i>
Met <b>Lan Di</b> [:(!] had ik afgesproken om te ruilen. Alleen toen ik de spullen opgestuurd had liet ie doodleuk weten niet te willen ruilen. Verder wilde hij het geld wel overmaken, maar hij maakt ook doodleuk niet het hele bedrag over! Zolang ik het geld niet binnen heb krijgt ie negatieve feedback!!!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Itz da return of Judge Dreadd nu ook wel Joohan De Poohan genaamt.

Hier konden we op wachten natuurlijk.

Hij heeft meerdere mensen opgelicht in het verleden en ik hoop dat ik daar mensen tegen kan beschermen nu......
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


Wie? Ik?
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby BDT » 02 Jan 2004, 13:36:50

Haha, nee. Judge Dreadd nu ookwel Joohan De Poohan genaamt(waarom niet op je oude Nick? Das eerlijker Judge)

Nee Lan Di, niet gevreest [:)] Geen kwaad woord over jou van mij [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Joohan De Poohan » 04 Jan 2004, 20:45:27

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
Itz da return of Judge Dreadd nu ook wel Joohan De Poohan genaamt.

Hier konden we op wachten natuurlijk.

Hij heeft meerdere mensen opgelicht in het verleden en ik hoop dat ik daar mensen tegen kan beschermen nu......
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Je bent een beetje boos... Dat begrijp ik ook wel, als iemand wel met mij zaken wil doen... in plaats van met jou... Oh ej, over die aantijgingen van je, ik hoop dat we ze op de volgende meeting uit kunnen praten. Zal je een opgelucht gevoel bezorgen... [8D]
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby BDT » 05 Jan 2004, 08:35:35

Uhm, wie wil er GEEN zaken met mij doen?

Voor zover ik weet niemand. Dat ligt bij jou wel anders, er zijn genoeg mensen waarvan ik heb gehoord dat ze geen zaken meer met jou willen doen. Aangezien ik de forum admin ben wil ik mensen daar tegen beschermen.

BTW, heb je de zaak Donny K al opgelost?

En over zo\'n gesprek prima, als dat jou een opgelucht gevoel KAN geven. Ik maak me er niet druk om persoonlijk, ik doe toch geen zaken met je.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Joohan De Poohan » 05 Jan 2004, 09:53:15

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
Voor zover ik weet niemand. Dat ligt bij jou wel anders, er zijn genoeg mensen waarvan ik heb gehoord dat ze geen zaken meer met jou willen doen. Aangezien ik de forum admin ben wil ik mensen daar tegen beschermen.

BTW, heb je de zaak Donny K al opgelost?

En over zo\'n gesprek prima, als dat jou een opgelucht gevoel KAN geven. Ik maak me er niet druk om persoonlijk, ik doe toch geen zaken met je.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik heb met DonnyK afgesproken dat alles opgelost zal worden bij de volgende meeting, maar weet je wat, mochten er verder nog mensen zijn die iets van mij tegoed (denken) te hebben, mail me even. Ik verwacht eigenlijk niet zoveel reacties, maar als jij daar dramatisch over gaat doen, OK! [;)]

En dat jij mij verder negeert, is voor mij ook wel een levensvatbaar alternatief, maar een beetje kinderachtig van jou kant.

<b>-de lijnen staan open-</b>
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby Robert » 06 Jan 2004, 18:11:26

<b>Positief:</b> GioInHolland
perfecte transactie, een game aan verkocht. de betaling was er snel, en de game is (vandaag) op de post gegaan. bedankt!

<b>Positief:</b> Joohan de Poohan (a.k.a Judge Dread)
zelf heb ik eigenlijk altijd al goede zaken gedaan met hem. gezien er aardig wat negatiefe kreten omtrents \'judge\' is geweest post ik dit dus maar. De betaling heeft hij zeer vlot gedaan. (is dus al binnen) tja ik kan maar 1 ding zeggen: judge reageert meestal in het weekend niet , of langzaam. maar zover bij mij het geval is komt ie zijn afspraken na. zoals hieruit dus blijkt. (ps, je games zijn op de post gegaan)
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Sen » 06 Jan 2004, 19:07:15

Positief: Netaxe, Mega CD met 2 games ontvangen. Werkt prima(nog toe).
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby markdegeweldenaar » 06 Jan 2004, 20:41:46

Nog een tevreden Netaxe koper hier. Snelle verzending en prima waar.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby WithAttitude » 06 Jan 2004, 21:31:20

Zet iemand de nieuwe genoteerden in de wish-list ?
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby SNKy » 07 Jan 2004, 08:01:04

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Zet iemand de nieuwe genoteerden in de wish-list ?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Duplicate, waarom sta ik er nog niet tussen?
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Postby BDT » 07 Jan 2004, 08:15:42

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Joohan De Poohan</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
Voor zover ik weet niemand. Dat ligt bij jou wel anders, er zijn genoeg mensen waarvan ik heb gehoord dat ze geen zaken meer met jou willen doen. Aangezien ik de forum admin ben wil ik mensen daar tegen beschermen.

BTW, heb je de zaak Donny K al opgelost?

En over zo\'n gesprek prima, als dat jou een opgelucht gevoel KAN geven. Ik maak me er niet druk om persoonlijk, ik doe toch geen zaken met je.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik heb met DonnyK afgesproken dat alles opgelost zal worden bij de volgende meeting, maar weet je wat, mochten er verder nog mensen zijn die iets van mij tegoed (denken) te hebben, mail me even. Ik verwacht eigenlijk niet zoveel reacties, maar als jij daar dramatisch over gaat doen, OK! [;)]

En dat jij mij verder negeert, is voor mij ook wel een levensvatbaar alternatief, maar een beetje kinderachtig van jou kant.

<b>-de lijnen staan open-</b>
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Je weet niet wat er allemaal over jou gezegd is in de tijd dat je weg was. En ook wat word of mouth was toen jij niet op het forum was.

En PLOTS!!! ben je er weer. Prima hoor, maar als je denkt dat ik Dramatisch doe heb je het mis.

Prima dat je dingen gaat oplossen, laat het zo zijn en laten we 2004 dan goed beginnen.

BTW, wie zegt dat ik jou verder negeer? Dus wie is er nou kinderachtig om er zo veel over te eikelen. Get a life en zorg dat je altijd goede deals sluit. Segaforum moet geen slechte naam krijgen.



ONTOPIC:

Goede deal met Sen en El-man(nog niet helemaal afgerond, maar goed contact)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

PreviousNext

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group