[TK] Goedkope en snelle Gaming PC :) [GEZ] laptop

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK] Goedkope en snelle Gaming PC :) [GEZ] laptop

Postby gijsettes » 07 Mar 2006, 16:32:45

Ik probeer het nog eens opnieuw :)

Te koop aangeboden een super snelle Gaming en Multimedia PC, ingebouwd in een prachtige en kwalitatief goede Coolermaster Cavalier 2 desktop kast. De PC heeft de volgende specificaties:

AMD Athlon XP 2400+ (processorsnelheid 2,0 Ghz)
1 GB DDR intern geheugen (maximaal 400 Mhz)
Maxtor Harde schijf 40GB 7200 toeren
NEC ND-3540 DVD +/- RW brander (16x16 48x32x48x)
XFX Nvidia Geforce 6600GT videokaart (Ramdac 400 MHz, Geheugen snelheid 1000 MHz) overclockbaar!
Belkin Draadloze Netwerkkaart + onboard Lan
Onboard 5.1 geluidskaart

Alle handleidingen, drivers aanwezig. Hetzelfde geldt voor (bijna) alle dozen. Alles is in nieuwstaat en zorgvuldig behandeld.

Image

Eventueel voor meerprijs

Logitech Draadloze desktop LX500 + EUR 39
boxenset + EUR 5
Philips 190V 19 Inch Monitor 12ms + EUR 199

Image

(p.s. Ik ben overigens op zoek naar een laptop, dus al het bovenstaande ben ik ook bereid om te ruilen :))

Ik sta open voor alle (geldelijke) boden ;)
gijsettes
 
Posts: 494
Joined: 07 Jul 2004, 19:36:29
Location: Netherlands

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group